ПАНЕЛЬ МІСТА: Основні показники

Показники дільності Гарячої лініії міста

Структура звернень на Гарячу лінію міста по сферах

Транспорт 4947одиниць

2016 рік
Житлове господарство 34982одиниць

2016 рік
Водопостачання 3864одиниць

2016 рік
Електропостачання 940одиниць

2016 рік
Теплопостачання, опалення 1560одиниць

2016 рік
Порушення громадського спокою (продаж алкоголю у нічний час, голосно звучить музика, скарга на заклад торгівлі, несанкціонована торгівля) 884одиниць

2016 рік
Благоустрій (зелені насадження, дорожне покриття, забиті дощоприймачі, відсутні решітки дощоприймачів) 6597одиниць

2016 рік
Витоки води 1296одиниць

2016 рік
Вуличне освітлення 1257одиниць

2016 рік
Ліфти 4297одиниць

2016 рік
Газ 195одиниць

2016 рік
Вулична каналізація 960одиниць

2016 рік
Повідомлення служб 3848одиниць

2016 рік
Скарги 7648одиниць

2016 рік
Подяки 97одиниць

2016 рік
Частка звернень щодо транспорту в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка звернень щодо житлово-комунального господарства в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка звернень щодо водопостачання в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка звернень щодо електропостачання в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка звернень щодо теплопостачання в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка звернень щодо порушень громадського спокою в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка звернень щодо благоустрою в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка звернень щодо витоку води в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка звернень щодо вуличного освітлення в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка звернень щодо роботи ліфтів в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка звернень щодо газу в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка звернень щодо вуличної каналізації в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка повідомлень служб в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка скарг в загальній кількості звернень
2016 рік
Частка подяк в загальній кількості звернень
2016 рік