ПАНЕЛЬ МІСТА: Основні показники

Показники дільності Гарячої лініії міста

Структура звернень на Гарячу лінію міста по сферах

Транспорт 4691одиниць
Житлове господарство 27479одиниць
Водопостачання 2687одиниць
Електропостачання 795одиниць
Теплопостачання, опалення 1914одиниць
Порушення громадського спокою (продаж алкоголю у нічний час, голосно звучить музика, скарга на заклад торгівлі, несанкціонована торгівля) 1064одиниць
Благоустрій (зелені насадження, дорожне покриття, забиті дощоприймачі, відсутні решітки дощоприймачів) 4541одиниць
Витоки води 1176одиниць
Вуличне освітлення 773одиниць
Ліфти 3686одиниць
Газ 239одиниць
Вулична каналізація 802одиниць
Повідомлення служб 3520одиниць
Скарги 6763одиниць
Подяки 104одиниць
Частка звернень щодо транспорту в загальній кількості звернень
Частка звернень щодо житлово-комунального господарства в загальній кількості звернень
Частка звернень щодо водопостачання в загальній кількості звернень
Частка звернень щодо електропостачання в загальній кількості звернень
Частка звернень щодо теплопостачання в загальній кількості звернень
Частка звернень щодо економіки в загальній кількості звернень
Частка звернень щодо благоустрою в загальній кількості звернень
Частка звернень щодо витоку води в загальній кількості звернень
Частка звернень щодо вуличного освітлення в загальній кількості звернень
Частка звернень щодо роботи ліфтів в загальній кількості звернень
Частка звернень щодо газу в загальній кількості звернень
Частка звернень щодо вуличної каналізації в загальній кількості звернень
Частка повідомлень служб в загальній кількості звернень
Частка скарг в загальній кількості звернень
Частка подяк в загальній кількості звернень